Gyártásban az első elektromos Mazda, 8,5 millió forinton nyit itthon
A japán gyártó első lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású modellje nagyjából 200 kilométeres hatótávval bír.
A japán gyártó első lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású modellje nagyjából 200 kilométeres hatótávval bír.
Igaz, ehhez kellhet némi kereskedői kedvezmény vagy a vevő részéről egy szerényebb felszereltségű autó választása, de számtalan olyan modell van a piacon, ami beférhet az állam által most meghatározott 11 millió forintos limitbe.
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
Sir James Dyson főleg egyedi külsejű és technológiájú kézszárítóiról és porszívóiról ismert, de most azt is megmutatta, milyen elektromos autót álmodott meg.
Robert Behnken és Douglas Hurley egy Model X-szel vágnak neki a küldetésüknek.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
Nem adják olcsón a ritkaságot: legalább 57 ezer eurót kérnek érte.
A márka első elektromos modellje Kínában készül majd, és igen kedvező árral hódíthat Európában is.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
Az 54 éves T1-esből kiszerelték a régi benzinmotort, melynek helyét egy e-up villanymotorja vette át.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A svéd márka újdonsága egy zéró károsanyag-kibocsátású nagy divatterepjáró.
Folyamatosan bővül a német prémiumgyártó elektromosmodell-választéka, ám mivel a SUV-ok iránt jelentős a kereslet, például a sima A-osztályból nem készül majd e-változat.
Visszafogott külső, korrekt helykínálat, komoly dinamika, nagy hatótáv, vállalható ár. Szinte minden együtt ahhoz, hogy a tisztán elektromos Niro sikeres lehessen, de vajon milyen autó a gyakorlatban?
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Hamarosan érkezik a Skoda Enyaq iV SUV, amelyből ötféle variáns lesz, a legnagyobb hatótávja 500 kilométer egy feltöltéssel.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.